loading...
سایت رسمی کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا
تبلیغات
مسجد الرضا

                                                                                                تصویری ماندگار از پیوند محکم نسل جوان ایرانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

تصویر زیر در حاشیه دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هفتم تیر و جمعی از ایثارگران و جانبازان هشت

سال دفاع مقدس گرفته شده است .رهبر

جلسه ی هیات امنا محترم مسجد الرضا دیروز عصر ساعت 6:30 در محل مسجد الرضا با حضور آقایان:

"حجت السلام و المسلمین قطبی

"اکبر خیر اندیش                                                                                     

 

"اکبر قربانی                                                                    

 "محمد رضا سیف الهی                               

"علی خیر اندیش                                                  

عکس


برگزار شد

(دانلود عکس های این مطلب در ادامه مطلب)

وزیر امور حقوق بشر عراق اعلام کرد: در نتیجه حملات اخیر گروه تروریستی داعش به برخی استان ها و شهرهای عراق بیش از ۹۰۰ هزار عراقی آواره شدند و به مناطق امن پناه بردند .

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد شیاع السودانی گفت: روند فرار خانواده های عراقی از مناطق تحت کنترل داعش همچنان ادامه دارد  و  ظرف دو هفته گذشته بیش از  900 هزار نفر خانه های خود را ترک کردند .

وزیر امور حقوق بشر عراق در این کنفرانس خبری  آوارگی خانواده های عراقی را پدیده ای  بسیار خطرناک  و  فاجعه انسانی در عراق دانست .

 وزیر امور حقوق بشر عراق تصریح کرد : دولت عراق 10 میلیارد دلار برای کمک به آوارگان عراقی در استان نینوا ، صلاح الدین ، الانبار و غیره تخصیص داده است.

 السودانی  گفت: پس از برقراری ثبات و آرامش در مناطق بحرانی کشور ، دولت عراق  بر اساس قانون به  همه  خانواده های آسیب دیده  غرامت پرداخت خواهد کرد.

خبردیگر اینکه ، بیش از  یک هزار خانواده  عراقی از منطقه مقدادیه در استان دیاله عراق  به منطقه کردستان عراق فرار کردند .

منابع امنیتی و شاهدان گفتند: پس از درگیری های شدید  بین نیروهای امنیتی عراق و تروریست های افراطی داعش در منطقه  مقدادیه ،   حدود یک هزار خانواده عراقی از  این منطقه به اردوگاه  کمیساریای عالی  امور پناهندگان سازمان ملل  در شهر خانقین در 140 کیلومتری شمال شرق بغداد پناه بردند.

این منابع افزودند: شمار زیادی از آوارگان و جنگزده های عراقی هم پنجشنبه گذشته از بعقوبه در استان دیاله به طرف اقلیم کردستان گریختند .

جنایت تازه داعش در توزخورماتو

افراد مسلح داعش بیش از بیست نفر از ساکنان این روستا از جمله چند زن و کودک را تیرباران کردند.

یکی از قربانیان این جنایت داعش پیرمرد عراقی بود که بیش از هشتاد سال سن داشت.

به گفته شاهدان، افراد مسلح داعش دام های روستای بروجلی را ربودند و خانه ها و خودروهای مردم این روستا را آتش زدند.

در همین حال جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به صورت غیرمنتظره وارد بغداد پایتخت عراق شد تا با نوری المالکی نخست وزیر این کشور دیدار کند.

درگیری شدید ارتش عراق با تروریستها در نینوا و بیجی و دیالی

درگیری شدیدی بین نیروهای ارتش عراق و تروریستهای تکفیری در نینوا و بیجی و دیالی وجود دارد.

قاسم عطا سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در این باره گفت: تاکنون نیروهای ارتش سه حمله تروریستی بر پالایشگاه بیجی را خنثی کرده اند و همه افراد مسلح داعش که به این پالایشگاه حمله کرده بودند، به هلاکت رسیدند.

پاکسازی 75 درصد استان صلاح الدین

سرلشکرصباح فتلاوی فرمانده عملیات سامرا اعلام کرد : 75 درصد از مناطق استان صلاح الدین در شمال عراق پاکسازی شده است.

فرماندهی عملیات دجله عراق هم گفت : بالگردهای عراقی توانستند ضربات سنگینی را در منطقه العظیم در استان دیالی به تروریست ها وارد کنند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین شش تروریست را در بلد در مسیر بغداد به سامرا در شمال پایتخت به هلاکت رساندند و چند نفردیگر را دستگیر کردند. همچنین چهار خودرو تروریست ها منهدم شد.

قاسم عطا سخنگوی دفترفرماندهی نیروهای مسلح عراق نیز از کشته شدن 42 تروریست و انهدام 13 خودرو تروریست ها در منطقه ابوعجیل تکریت در 150 کیلومتری شمال بغداد خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات تاکتیکی نیروهای عراقی در برخی مناطق نزدیک مرز عراق با سوریه گفت: تلاش تروریست ها برای حمله به تلعفر ناکام ماند و با حملات گسترده نظامیان عراقی خسارات سنگینی به تروریست ها وارد شد.

وی افزود: بیجی همچنان تحت کنترل نیروهای عراقی قرار دارد.

در این حال فرمانده پلیس استان بابل از کشته شدن 25 تروریست در مناطق مختلف این استان خبر داد.

نیروهای عراقی منطقه جرف الصخر در  استان بتبل را از وجود ترریست ها پاکسازی کردند.

کنترل داعش بر گذرگاه طریبیل

برخی خبرگزاری ها هم مدعی شدند: افراد مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام «داعش» کنترل گذرگاه طریبیل در مرز عراق با اردن را در دست گرفتند.

یک منبع ارتش اردن هم اعلام کرد: یگان های ارتش اردن در این منطقه به حال آماده باش کامل درآمدند.

ارائه اسناد جنایات داعش به نهادهای بین المللی

وزارت حقوق بشر عراق اسناد و مدارک جنایتهای داعش در عراق را به سازمانهای بین المللی ارائه کرد.

وزارت حقوق بشر عراق به جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به جنایات گروه جنایتکار داعش در استانهای نینوا، صلاح الدین و الانبار پرداخته و آنها را در اختیار کمیته حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت قرار داده است.

جنایتی که وزارت حقوق بشر عراق بر شمرده بدین ترتیب هستند: اعدام 480 زندانی در زندان بادوش در موصل، اعدام 175 دانشجوی وانشکده پدافند هوایی در صلاح الدین، اعدام 14 عالم دینی در موصل، تجاوز به پنج دوشیزه، تحمیل جزیه بر مسیحیان و ربودن و انتقال 150 عضو طایفه شبک به منطقه ای نامعلوم.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در اثر اقدامات داعش 900 هزار شهروند به کردستان و سنجار پناهنده شدند که ده میلیارد دینار برای ارایه کمک به آنها به وزارت مهاجران تقدیم شده و بنا شده است که حقوق کارمندان موصل همچنان واریز شده و خسارت دیدگان غرامت دریافت کنند.

در همین حال کارمندان وزارت حقوق بشر عراق در حمایت از ارتش در جنگ با تروریستها تجمعی در ساختمان وزارتخانه برگزار کردند.

عراقیهای مقیم انگلیس : شبکه بی بی سی رسانه ای طرفدار گروههای تروریستی 

عراقیهای مقیم انگلیس در برابر ساختمان بی بی سی در لندن تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و مواضع این شبکه در خصوص عراق را محکوم کردند.

محمد العبودی گزارشگر شبکه العراقیه گفت: عراقیهای مقیم انگلیس در برابر ساختمان بی بی سی در لندن تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند. هدف این افراد اعتراض به شیوه اطلاع رسانی این شبکه از تحولات عراق بود که با دروغ و فریب همراه شده است.

حمایت عراقیهای مقیم استرالیا از حکم مرجعیت دینی عراق 

عراقیهای مقیم استرالیا در شهر سیدنی در حمایت از حکم مرجعیت دینی عراق و ارتش این کشور تظاهرات کردند.هدیل صباح گزارشگر شبکه العراقیه گزارش داد: پس از صدور حکم مرجعیت دینی عراق مبنی بر کمک به نیروهای امنیتی عراق در مقابله با گروههای تروریستی، این فقط عراقیهای داخل نبودند که به این دعوت پاسخ مثبت دادند بلکه اثرات این حکم را حتی می توان در شهر سیدنی استرالیا مشاهده کرد به گونه ای که عراقیهای مقیم استرالیا در حمایت از موضع گیری مرجعیت دینی عراق و پشتیبانی از ارتش در جنگ با تروریسم تظاهرات برپا کردند.

عراقیهای مقیم آمریکا علیه داعش تظاهرات کردند

 عراقیهای مقیم آمریکا همراه با شماری از شهروندان آمریکا و عربهای مقیم این کشور در برابر کاخ سفید تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند که مردم عراق از هر طایفه و قوم در برابر تروریستها می ایستند تا اینکه داعش را از پا درآورند. 

 تلعفر در تصرف گروه تروریستی داعش 

یک منبع  امنیتی عراق در استان نینوا گفت  عناصر داعش پس از درگیری های شدید با ارتش عراق توانستند منطقه تلعفر را  به تصرف کامل خود درآوردند .

به گزارش پایگاه المسله  از موصل ، منبع امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود ، افزود  عقب نشینی ارتش از تلعفر یک اقدام تاکتیکی است و ارتش به زودی به این  منطقه حمله خواهد کرد .

دفاع از ناموس بر هر مسلمانی واجب است
واقعیت‌های درگیری شهید خلیلی با اراذل شرق تهران / تشییع پیکر مطهر شهید، فردا در نارمک

ناهی امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید که من امر به معروف و نهی از منکر نکردم بلکه برای دفاع از ناموس و «لبخند آقا» (مقام معظم رهبری) آن کار را انجام دادم.

خبرگزاری فارس: واقعیت‌های درگیری شهید خلیلی با اراذل شرق تهران / تشییع پیکر مطهر شهید، فردا در نارمک


● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------

 

شهید علی خلیلی ناهی امر به معروف نهی از منکر  قبل از نائل شدن به درجه رفیع شهادت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد درگیری خود با اشراری که سال 90 قصد تجاوز به یک خانم را داشتند، گفت: نیمه شعبان دو سال پیش به نظرم ساعت دوازده شب بود که می‌خواستیم دو نفر از دوستانم را به خانه‌‌شان در خاک سفید برسانم که دیدیم پنج، شش نفر در حال اذیت دو خانم هستند و به زور می‌خواستند وی را سوار ماشین کنند.

وی افزود: دوستان من به دلیل پائین بودن سنشان جلو نرفتند اما من به آن افراد تذکر دادم و گلاویز شدیم و یکباره چاقویی که نمی‌‌دانم از کدام سو، نثار ما شد.

شهید خلیلی با بیان اینکه چاقو به ناحیه گردنم و شاهرگ خورده بود، اظهار کرد: من همان جا افتادم و آن افراد نیز فرار کردند اما یکی از همراهان من که موتور سواری بلد بود آن‌ها را دنبال کرد و شماره پلاکشان را برداشت.

وی می‌گوید که من نیم ساعت در خیابان افتاده بودم و  ماشینی که دو سرنشین داشت و عازم شمال بود من رو سوار کردند و به اورژانس فلکه سوم تهرانپارس بردند؛ ساعت دوازده و نیم بود که پزشکان گفتند که اگر تا نیم ساعت دیگر مریضتان را به یک بیمارستان مجهز نرسانید وی جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

«دوستان من را به بیست و شش بیمارستان دیگر هم بردند اما هیچ بیمارستانی من را به دلیل اینکه حالم وخیم بود پذیرش نمی‌کرد تا اینکه بالاخره ساعت پنج در بیمارستان عرفان عملم کردند».

وی با بیان اینکه ضارب نیز به دلیل در اختیار داشتن شماره پلاک اتومبیلش به زندان افتاد گفت که مدت زیادی گذشت و ما چهار الی پنج ماه بعد به دادگاه رفتیم که سردار نقدی نیز حضور داشتند  و من دیدم وکیلی گرفته‌اند و  خود ایشان پیگیر کارها بودند.

این ناهی امر به معروف و نهی از منکر افزود: در دادگاه  یکی از آن افراد به سه سال زندان و بقیه نیز که همدست بودند به شصت الی هفتاد ضربه محکوم شدند اما همه آن‌ها به قید وثیقه آزاد هستند.

شهید خلیلی به نقش مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت وقت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: البته ناگفته نماند دکتر دستجردی نیز تشریف آوردن و هزینه بیمارستان را حساب کردند.

وی معتقد است که اسم کارش را امر به معروف نمی‌گذارد بلکه آن اقدام را دفاع از ناموس می‌داند و به گفته وی دفاع از ناموس بر هر مسلمانی واجب است.

شهید خلیلی در پایان با تاکید بر اینکه جز خدا هیچ کسی پشت آدم نیست، خاطرنشان کرد: من آن موقع هم که رفتم با آن افراد درگیر شدم به کسی امید ندوخته بودم به خاطر لبخند آقا رفتم و دفاع کردم.

پیکر شهید ناهی از منکر سه‌شنبه 5 فروردین تشییع می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی فردا سه شنبه 5 فروردین ساعت 9:30 صبح  از مسجد فاطمه زهرا(س) در نارمک به سمت مسجد النبی(ص) تشیع خواهد شد؛ همچنین ساعت 11 صبح در مسجد النبی نارمک آیت الله صدیقی نماز را بر پیکر شهید علی خلیلی خواهد خواند و پس از آن پیکر شهید به سمت بهشت زهرا تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش فارس، 25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد.

در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.

سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.

خداوندا به ما نیز توفیق این طور شهادت را عنایت فرما!

درباره ما
Profile Pic
این سایت متعلق به بروبچه های کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا می باشد آدرس مسجد:کرمان - کوه بنان - خیابان مسجد الرضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ چی بود
    لوگوی دوستان








    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 3,304
  • کدهای اختصاصی

    kanonemamreza

    سال1393

    1393-.jpg

    پخش زنده حرم ها
    پخش زنده حرم

    همراه با قرآن
    آیه قرآن تصادفی

    تدبر در قرآن
    آیه قرآن


    ذکر امروز
    کد ذکر ایام هفته


    پوستر ما

    پوستر ها